2011. január 8., szombat

jo reggelt medveorszag

Regen irtam, es tudom, hogy a rajongoimnak nagyon hianyzok, a rengeteg kommentbol legalabbis ezt latni! ( :P )

Először is, most edzés után 73.5 voltam. És kéne egy nagy tükör. Konditeremben öltözőben most pont olyan szekrényt kaptam, ami mögött volt egy 2 méteres, és hát azért van eredménye annak, hogy itt szenvedek. Itthon valahogy ez nem látszik. Azért picit motiváló tud lenni az ilyesmi..

Minden vizsgan tul vagyok, mindegyik sikerult, masfel het mulva diplomavedes, lassan ennek vege.

Karacsonyig dietaztam, sajnos erot is veszitettem, de nem tudtam maximalisan odafigyelni, es edzeni is ritkan tudtam.

Karacsonytol szilveszterig ugy 3 v 4 kg-al lettem tobb (na ennek azert nem nagy resze zsir, hiszen 75 v 76 voltam, most meg 1 het utan 73.5, biztos sok cucc volt a hasamban :) ), foleg ezert is dietaztam elotte, mert mondjuk 80 kg-rol ujrakezdeni nehez lett volna. De jo volt pihenni, es egesz nap edessegeket enni.

Szilveszternek mar ugy vagtam neki, hogy csak csirkemellet ettem, elozo nap este (amikor visszajottem bpre), meg masnap reggel, mielott elindultam.

Szilveszter nagyszeruen sikerult, megismerkedtem egy lannyal is (Anna <3 ), akivel ugyan valoszinuleg nem lesz semmi, de ez mar mas teszta (ugyse nagyon olvassa ezt senki, foleg magamnak irom)

Es ujevben mar ujra dietazok, odafigyelek, meg satobbi, kicsit maskepp edzek, kiprobalom ezt a Martin Berkham fele Reverse Pyramid modszert, vegulis az intermittent fasting melle o ezt ajanlja (es nem kizart, hogy valami szinergikus modon pont jok egyutt).

Lehet neha irok ilyeneket, hogy elso sorozat (mivel aszerint az a legnehezebb, az azt kovetoket fokozatosan konnyebb sulyokkal kell vegezni) mennyivel ment, ne csak a fuzetemben legyen benne, amibol potyognak a lapok, meg elazik rendszeresen..

Guggolas 115x8 (elozo alkalommal 110x8 volt), ez nem rossz, amikor gyengelkedtem karacsony elott nem is ment ennyivel az elso sem

Fekvenyomas 75x9 (asszem 82.5x6 korul volt regen, szep lassan megyek efele ujra), elozo alkalommal 8 ment

Felhuzas 135x4 (ez regebben valtozoan 4-5 volt), ebbol ugy 3-ra kell torekedni, ugyhogy legkozelebb emelni fogok), ez csak minden masodik edzesen lesz

Dontott torzsu evezes 82.5x8 (itt mondjuk 6-t fogok igyekezni elerni, szoval emeles lesz), ez azon az edzesen van, amikor nincs felhuzas)

Chin up (ez nem tudom hogy van magyarul, hát gépen, tenyerek felém néznek) 80x7 (ezt nem tudom viszonyítani, eddig mindig a másikat csináltam, amikor széles fogás, tenyér előre, de ha Martin ezt ajánlja, akkor most ki fogom próbálni)

A többi talán kevésbé érdekes.

3 megjegyzés:

  1. Mi az h nem olvas senki? Elkotelezett olvasoid vagyunk ;)

    Amugy orulok h tetszett akkor a szilveszter (en otletem volt am :D ), meg grat vizsgakhoz!

    Majd nyaron ha enis kigyurtam magam (de tenyleg! :D ) akkor mehetunk strandolni:)

    VálaszTörlés
  2. Jé, egy komment \o/

    Megörültem, hogy valami csaj, de nem baj orbit, az is jó, ha ti olvassátok :P

    kosziagratot

    Kigyurod magad? oO ugyerted, jarsz konditerembe, vagy csak fogysz?

    VálaszTörlés
  3. Nem orbit, bocc, es legutobb mikor neztem, meg vmi csaj:)

    Ugyertettem, h nekialltam "fogyozni" (ergo annyit eszek csak amennyire ehes vagyok, illetve eljarok edzesre is majd sokat), de valoban idiota szohasznalat volt, mert azert nem celom a kockahas, csak ugy vmi hasonlo:)

    VálaszTörlés